Torsdag

Det är såhär, jag bor i den här lilla hålan och alla mina kompisar har flyttat härifrån. Dom kommer hem på lov, till jul, när det är nått speciellt. Vad gör jag? Jo jag åker härifrån. Smart visst! Så jag kan ju aldrig träffa min Sandra. Buhu!
Jag måste också börja banta. Har ni märkt va tomt det är här? Det är bara för att jag går upp före tuppen varje morron, försöker få liv i en trött Theo, Theo blir hämtad, får skjuts till bussen och åker buss till dagis. Nej just det, förskolan. Jag GÅR från busshållsplatsen till förskolan, ibland är busschauffören så snäll att han kör fram till korsningen så man slipper gå längs stora vägen mitt i mörkret. Så jag går alltså ingenting. När jag kommer hem lägger jag mej i soffan och är lat tills Theo ska sova och sen ligger jag i soffan ett tag till, sen går jag och lägger mej. Alltså, jag rör inte på mej, jag blir tjock. Jag har varit sjukt sjuk i två veckor och levt på bullar och te - jättegott för mitt fett. Nu har jag ju faktiskt varit halvfrisk i typ två veckor också. Men ja. Alltså jag måste banta lite. Trevligt så här vid jul. Hör du det Cia, bara nyttig mat och inget godis eller nånting till jul. Tack.

Kommentarer
Postat av: San

hahaha...

Ja.. tråkigt att jag är så långt ifrån.. :(

Om det är mig du menar... :p haha

du får flytta ner till Borås/Göteborg så kan vi ses mer :D

2011-12-08 @ 11:05:28
URL: http://sanz.blogg.se/
Postat av: Cia

Vilka grönsaker önskas på julbordet? Rödkål? Eller kanske brysselkål? I övrigt beror det kanske på vad du stoppar i munnen, och hur mycket du rör på dig (dans kring granen hör väl till?)

2011-12-10 @ 10:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0