Tisdag

Jag har varit så himla snäll och bjudit Cissie på lunch på Köket. Har dom bytt personal eller? Va inte alls lika bra som förut. Men iaf, hittade två Hjärtepins! Och så köpte jag ett Nalle Puh kinderägg och en pysselbok till Theo. Han fick ägget först, då sa han "åh, nu när inte Kelly är här kan jag äta i lugn och fred". Haha. Kelly är en riktig tiggare. =p Håller man inte i maten tar hon den. Theo hade gjort ett litet kort till mej. =)


När jag hämtade Theo idag frågade hans dagmammas man om det va jag som hade lagat boben med en spik. =p Haha. Ja det va det ju. Men han sa att han hade fixat det med en riktig sån där stång och mutter. =p Har vi tur eller? Världens bästa dagmamma har Theo. =) Och hon har en väldigt snäll man. =)

Nu ska jag fortsätta plugga och så kanske laga nån mat, om jag orkar. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0