Träningsvärk

Har yogat 40 minuter. Har träningsvärk! Helt sjukt va otränad jag är. Men det ska det bli ändring på. Tänkte köpa ett årskort på badhuset på onsdag, hinner inte i morron. Så ska jag och Theo bada ofta! Måste bara ha nån mer med mej så man kan turas om att titta till Theo och simma. =) Cissie?

Har varit helt seg hela dagen, haft ont i huvvet och tråk, så hämtade Theo tidigare. Han fick gå till Lejonkulan idag, han gnällde hela vägen dit och hela vägen hem. Sen ringde hans farmor och frågade om vi ville äta på Köket och det ville han! Så vi har ätit där. Supergott! Theo åt hur mycket som helst, för första gången i min närhet.
Nu tänkte jag sova. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0