Ilandsproblem

Våårat lilla hem är nästan klart, bara lite lister som ska målas och så! Och det känns så himla skönt. Det sista kan jag måla nån kväll när pluttungen sover, eller nått. När vi fått i ordning, för det är ju lite grejer överallt, tror jag ska sälja allt och inte ha några grejer alls. :p
Sen så har jag haft och har världens ilandsproblem. Dammsugaren gick sönder så jag va tvungen att googla och leta efter ny bra, till slut blev det iaf en Electrolux ultra silencer green. Skitbra är den!!! Golvet lossnade till och med. Haha. Nu är nästa ilandsproblem - bil. Måste hitta en bil innan det blir vinter för jag tänker absolut inte gå i snöstorm och skit till Ingbritt. Men jag letar och letar och hittar ingen som jag vill ha som inte ruinerar mej totalt. Kan inte nån bara trolla fram en perfekt?
Och sen helt plötsligt fick jag en liten tremänning idag!!! :D En liten kopia av sin pappa, precis som storebror. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0