Tapet, tapet, tapet...

Idag har vi... rivit tapet. Så kul. Eller inte. Så tänkte jag lämna två lager tapet och måla på det men när vi spacklade så bubblade den upp sej så pappa sa att det bara va att bra ner allting ända till betongen. Kul, verkligen. Kommer ta 100 år, tur att Tommy kommer och hjälper mej i morron. Har hunnit måla ett lager i taket i både Theos rum och vardagsrummet iaf, ett lager till räcker nog, iaf i Theos rum. Började ju måla väggarna där också, tänkte måla på tapeten men den bubblade och släppte i kanterna så vi får väl riva där med. Jag orkar inte! Tänk om jag va rik, då hade jag fixat nån annan som gjorde det åt mej...
Theo är iaf jätteduktig och hjälper till, både med att spraya vatten på väggen och underhålla Dexter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0