Hemma och kvävs

Jobbat idag, gick hem vid halv 3 ungefär. Hade en del kunder faktiskt. Men iaf, åkte hem till Filipstad på eftermiddagen och jag kvävs! Fy fan va jag hatar den här hålan, vill inte va här. Får panik, jag dör. Det är helt underbart att träffa Theo men resten är värdelöst. Önskar att jag kunde ta med honom men jag tror inte att Elin vill ta hand om fyra barn. :p

Men ja jag håller ju på att dö här i skogen. Så jag och Theo drar till Karlstad i morron. Inte så mycket bättre kanske men men. Jag vill vara hemma med Theo men jag längtar faktiskt till onsdag när jag ska tillbaka till Lysekil.

Och ja det är säkert så att det är lite "gräset är grönare" men Filipstad är katastrof! Seriöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0