Drömmar och tapeter

Vaknade för nästan en timma sen av att Theo knackade mej i huvvet och försökte trycka bort mej, kommer inte ens ihåg att han kom och la sej hos mej. Hoppas han drömde! :p
Mina drömmar är att flytta, snart! Vill helst flytta... igår. Men iaf, så nu sitte rjag och letar tapeter, för det är ju liksom det viktigaste, inte att ha nånstans att flytta. Så himla svårt till Theos rum! Han är ju mitt emellan, han är inte stor och inte liten, förra gången jag valde blev det en randig fondvägg i starka färger, med ljusblåa väggar, jättefint var det, här har han ljusblåa randiga överallt, det var inte jag som valde. Vill nog att han ska ha en fondvägg, och resten vitt eller iaf ljust, vill att hans rum ska vara lugnt och ljust. Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0