Kaos

Åh. Jag har 50 miljarder jävla grejer att göra. Panik och kaos. Fattar ute hur jag ska hinna med. Det blir bara kaos av allt och jag är helt sönderstressad och vill spy. Blä på allt. Alla känslor kommer ikapp och medan vissa grejer känns bajs och som att jag borde gräva ner mej känns vissa grejer helt underbara. Så samtidigt som jag vill gräva ner mej själv och inte komma upp på länge förrän allt är över och försent så är jag typ överkär, mer än man kan bli alltså. Fattar inte. Kaos i min hjärna och det känns som jag måste göra allt på en gång. Så går det inte så blir jag ännu mer stressad. Åh!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: guess who

Men ändå har du tid att blogga. :-))

2013-02-04 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0