Ikea och melodifestivalen

Vi åkte till Ikea igår, lämnade in våra pluttar på leklandet och hann gå i ca 30 min sen ville Nova inte vara där mer. Vi tog en fika och sen fastnade vi på barnavdelningen ett bra tag. Haha. Dom vägrade gå därifrån.
Till slut kom vi därifrån, tittade på tyger och på vad vi ska ha för byrå. Eller jag vill ha en byrå i hallen uppe som Nova och Theo kan ha sina kläder i, så dom slipper ha det på sitt rum. Vill ha den breda hemnes, tror dom får plats med alla kläder dr faktiskt. Annars har dom för mycket! ;)
Efter Ikea åkte vi till Cissie och kollade på sammys äventyr 2 och melodifestivalen, det är Theo som vill kolla. Haha.
Ungarna åkte i säng och Theo sov i sin säng till fem i morse! :o det har inte hänt sen han va bebis tror jag. Tänkte skriva att jag hoppades på samma i natt men han vaknade precis. :/ alltid samma tid varje kväll, vid 23. Varför!?

Nu idag har jag iaf packat 4 kartonger och typ 10 kassar böcker som Dan fick ta med hem. Känns lite mer verkligt nu. Bara några månader kvar nu! Helt underbart. Snart bor jag med världens finaste! Och får träffa min älskling varje dag istället för typ var tredje helg. Jättejobbigt är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0