Kass uppdatering

Jag vet, jag är skitdålig på att uppdatera, tänkte bättre mej, men jag vill ju skriva om intressanta saker, inte bara "idag har jag gjort det och det och det och det..." Skittråkigt ju, sen är det stressigt med skola, praktik och livet. Jag blir skitstressad av att ha rörigt hemma, vi har alltid rörigt = jag är alltid stressad. Har lite dålig... vad heter det. Förvaring. men när vi flyttar tänkte jag fixa det, precis som allt annat. ;) Har iaf tänkt köpa en stor expedithylla till Theos rum, för då kan han ha sina böcker på sitt rum, har alltid haft dom i vardagsrummet innan och sen vi flyttade i garderoben. Men nu ska han få en stor hylla, så han får plats med både leksaker, böcker och alla prydnadsgrejer. Så kanske jag kan ta hans expedithylla som bara har 8 fack till pysselgrejer. blir nog bra. :) Får kolla och prata lite när vi åker ner till Halmstad nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0