Otacksamma ungar

Igår kväll tittade jag och Theo på youtubeklipp och så hamnade vi på det här http://www.youtube.com/watch?v=q4a9CKgLprQ
En unge i klippet får en hello kittytröja och först blir han besviken, sen visar dom några andra barn och så kommer dom tillbaka till pojken, han är arg, sen visar dom några andra barn och så kommer dom tillbaka till honom igen, han gråter och skriker "you stupid parents, I hate you, I hate you all". Då sa jag till Theo att om han skulle göra sådär så skulle han inte få några julklappar alls. Då sa han "mamma, förlåt, jag vill inte göra dej lessen men jag vill inte ha en hello kittytröja". Haha. Sen fortsatte han med att han ville ha ett Nintendo 3ds, det var ett barn i klippet (eller i ett annat klipp) som hade önskat sej det och fick ett snöre med 3 D S hängande. Kanske ska ge honom ett snöre nästa år då. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, stackars Theo :p

2014-01-14 @ 17:08:59
URL: http://sanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0