Att lära sig

Det är ju ganska kul att lära sig saker, iaf om man får välja själv vad man vill lära. Sitter och läser och läser, och det har jag gjort i några dagar nu. Om massa olika ämnen, örter, oljor, och sånt där. Jag gillar inte direkt massa konstiga krämer och skit och jag hade inte använt schampo på ungefär två år, men nu för nån månad sen så provade jag igen, men nu har jag slutat. Med schampo menar jag vanligt schampo som innehåller massa skit. Massa kemikaler, parabener och mineraloljor och sånt där skit. Till och med bebisschampo/två/olja/younameit innehåller FARLIGA ämnen. Jag har blivit jättearg och ledsen när folk har tvättat Theos hår med schampo fast jag sagt till att dom inte ska göra det. Det har bara hänt några gånger i hans treåriga liv och han ser inte lortig ut, han doppar oftast inte ens håret i vattnet, det är bara ibland som vi tvättar det och då med vatten eller Weledas Calendula barnschampo som är ekologiskt och inte innehåller skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0