Fredag

Hann inte blogga igår, det var ju bara kaos hela dagen. Skulle skrivit på fördjupningen men hon jag skriver med kunde inte på förmiddagen, sen skulle jag till sjukhuset efter lunch,. Mormor och Mamma ville till Wasabutiken och handla, så vi åkte dit och det brukar ju aldrig någonsin vara folk där men nu var det tre busslaster med människor, så vi satt fast i kön där hur länge som helst så jag blev sen. Sen skrev vi lite och så tog det slut på ord. Kaos.
Maddeliten kom och hämtade lite bebiskläder, sen kom Anette och Linnea och fikade, jag och Anette åt nästan upp hela paketet med glass själva. =p Haha.
Nu är fredag, jag är trött, vi ska snart skriva lite och sen är det helg!!!

Kommentarer
Postat av: San

Era gottegrisar!!! :P haha

2011-05-22 @ 16:29:30
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0