Kväller

Oj, oj, oj vad jag uppdaterar! Vi har precis ätit lite, Theo blev ensam efter att Miranda och Felizia gick hem. Dom är som syskon, bråkar och skriker och har sej, men det är väl inte så konstigt så mycket som dom umgås. Nu är det lugnt och tyst. Förutom Theo som leker bebis lite då och då. Jag har iaf hunnit lämna tillbaka böcker, men nyckeln hann jag inte med. Aja.

Om två veckor fyller Theo år! Fatta att han är fyra år! Vi har skickat ut inbjudningar, får se om nån kommer. Ska börja baka i morron, har ju en del jag tänkt prova. =p Fick mandelmjöl av min snälla handledare i onsdags så ska prova macaroons igen. Får se om jag lyckas.

Nu är det kolsvart ute och sådär, kanske ska tända lite ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0