Sjuk torsdag

Här vare sjukt! Theo fick ögoninflammation i måndags kväll, det började då alltså. Sen har han klagat på ont i örat och halsen så vi va till vårdcentralen idag. Ungen har ögoninflammation, öroninflammation och streptokocker i halsen. Väldigt mysigt. Jag har också ont i halsen, läkaren trodde jag också hade det men dom behandlar inte om man inte är jättedålig av det. Theo fick penicillin, ett nytt? tror jag. Som han bara behöver en ml tre gånger om dagen av. Skitbra ju! Vi har alltså varit hemma hela veckan förutom måndag. Just det, ungen spydde i tisdags också.
Den här stjärnan passade jag på att göra nu ikväll. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-18 @ 09:03:07
Postat av: mimmi

o va fin hur har du jort

2011-11-18 @ 09:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0