Utvecklingssamtal

Idag har jag seminarium klockan ett och tills dess så ska jag tydligen läsa sidan 52-67 i en bok och sen berätta om det för min grupp då då, plus att jag har redovisning om mitt boksamtal. Och så säkert nått mer som jag glömt. =p

Men jo! Jag kan ju berätta en rolig grej. Skulle ha utvecklingssamtal i tisdags för mej själv alltså, då pratar man med sin lärare och sin handledare och handledaren får berätta typ hur det går och så. Men iaf så hade jag förklarat att det va på internet och så och man kunde höra och se varandra. Men jag förklarade kanske lite dåligt för min handledare hade inte riktigt fattat. =p Så hon pratade med min lärare i telefon istället och jag hörde ju inget av vad dom sa. På morronen igår när jag vaknade hade jag fått ett mejl från läraren (som inte gillar mej) där hon lät superförvånad över att det gick bra på min praktikplats. Så när jag kom till förskolan igår berättade jag det för min handledare och då sa hon att min lärare hade låtit jätteförvånad på telefon också, som att hon hade förväntat sej att bara höra massa skit och att jag inte kunde nånting så att hon hade varit tvungen att ringa mej igen och säga åt mej att hoppa av. Men moahahaha in her face! Sa ju till henne att jag kunde, men nej, hon tyckte jag skulle hoppa av iaf. Hoppas hon är lite snällare idag. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0