Igår

Igår hämtade vi Nova på morronen och körde till Elgiganten och köpte en kamera! :D så nu har jag en ny. Haha

Efter det plockade vi upp Dans mamma och åkte till hans syster som bor i Åsa, där hela familjen var. Jag va skitnervös! Men jag överlevde. :) Vi stannade några timmar och sen åkte vi tillbaka till Halmstad, packade bilen och åkte till Filipstad, så igår blev det en liten runda på 80 mil. Så nu har vi väl ungefär 80 mil kvar. Vi ska åka till mormor så fort vi har ätit frukost nu, men jag vaknade ju före Nova! Seriöst? Hon sover fortfarande.

Igår när vi åkte var hon lite lessen och berättade: jag fick inte skrivbordet, bara lampan! Stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0