Helt slut

Har haft tre dagars praktik nu eftersom jag missade sex dagar förra terminen. Nu har jag bara tre dagar kvar då. Igår pratade jag med mamma och frågade henne vart jag lagt telefonen, jag pratade ju i den alltså. Idag la jag mej på soffan och Theo kollade på tv och så sa jag att han skulle säga till när bubble guppies va slut, sen säger han "mamma, mamma, det ringer!" jag hörde ingenting och det va inte längre bubble guppies heller, undrar hur länge jag sov. Fortfarande skittrött! I morron ska jag ha en storstädningsdag och få bort alla julgrejer äntligen, har inte orkat eller haft tid, idag var det extremt, trots att det inte alls va mycket barn eftersom det är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0