Gnällspiken

Gnällspiken a.k.a Theo har precis somnat. Jag har hunnit läsa en bok och lite till idag, tvättat fyra maskiner och gett ungen mat (att han inte åt behöver jag ju inte säga, men nu gjorde jag det ändå) han har nått sår på tandköttet som svider.

Dagen började verkligen inte kul idag, råkade trampa på mina glasögon som tydligen hade ramlat ner på golvet, glaset åkte ur, men efter lite (mycket) pillande fick jag tillbaka det. Vaknade 5.40 för att hinna plugga lite, slår på datorn vid 7 och ser att seminariet är flyttat till onsdag, offrade min sömn för inget eftersom jag pillade med glasögonen och sen vaknade Theo). Åhhhh! Aja, ungen sover och jag ska fortsätta läsa den andra av ungefär 20 böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0