Min älskling

Tänkte bara att hela världen behövde veta att jag är kär. I världens bästa kille som är underbarast i världen.

Nån som kommer ihåg den där texten från när man va liten som gick typ "be with a guy who call you beautiful instead of hot, som håller din hand och säger älskling bla bla." nånting. eller nått sånt. Vet ni vad!? Jag hittade honom så haha!

Jag har världens finaste, han är helt seriöst den finaste jag träffat. På insidan (fast jag tycker ju att han är finast på utsidan också ;) men iaf, han säger alltid att jag är vacker och söt och underbar och massa massa annat gull. Han är min drömprins. När jag är med honom känns allting bra, som att det löser sej, vad det än är. Det räcker att han nuddar mej så blixtrar det i hela kroppen. När han kramar mej pirrar det i magen och när han pussar mej skakar hela jorden. Jag har hittat den finaste av dom finaste, den bästa av dom bästa och jag ska göra mitt allra bästa för att han ska fortsätta älska mej.

Älskling, jag älskar dej massa jättemycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0