Jobb jobb

Idag ringde bemanningen klockan 7 och sa att jag skulle vara på en förskola 7.30. Panik! På med kläder på ungar och lämna dom på fritids. "Nej ni hinner inte äta upp, klä på er. Fort fort!". Trodde dom skulle få frukost där eftersom dom kom dit 7,15 men det hade dom inte fått sa Theo sen idag. Slutade 16 så jag är redan dödstrött och min rygg är halvdöd, men eftersom jag var på storbarnsavdelning idag så har det inte blivit så många lyft och den är inte lika död som annars. Magen är i vägen när man ska böja sej för att hjälpa till med skor och sånt och allt känns jobbigt nu. Världens sämsta kondition har jag fått också. I morron ska jag bara jobba halvdag så då tänkte jag försöka hinna med lite tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0